6.05.2013

06. TAG 40 przypadkowych pytań

Witajcie. Nie mam jak porobić zdjęć bo światło jest fatalne na skutek braku słońca więc aby nie było tutaj za pusto dodaję mały TAG. Jak ktoś ma ochotę odpowiedzieć na te pytania to zapraszam do zabawy:*

1) Gdzie byłeś 3 godziny temu?
-W domu.
2) Czy kiedykolwiek zjadlaś kredke?.
-Zdecydowanie nie.
3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
-Tak, wiele rzeczy.
4) Czy masz na sobie skarpetki?
-Tak.
5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
-Nie, ostatnio w kinie byłam pół roku temu .
6) Czy jest Ci gorąco?
-Nie, jest mi w sam raz ;p
7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
-Koktajl.
8) Co ostatnio jadłaś?
-Pulpety z makaronem.
9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
-Prawdopodobnie w domu.
10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?
-Mój chłopak.
11) Czy tęsknisz za kimś teraz?
-Tak..
12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
-Jedno wielkie obijanie się :)
13) Który ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?
-Nieistotne.
14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
-Wszystko co się da, jak będzie wyglądało moje życie za 5 lat chociażby.
15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
-Mam, Avon Miami Party.
16) Byłaś w tym roku u lekarza?
-Tak.
17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
-Nie mam takiego.
18) Czy masz opalenizne?
-Tss prawie nigdy jej nie mam:(
19) Czego teraz słuchasz?
-Niczego.
20) Czy kolekcjonujesz cos?
-Uwielbiam zbierać pocztówki i zawsze wyłudzam od znajomych:)
21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
-2 lata temu.
22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
-Tak.
23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
-"Hej jak jesteś w szkole to napiszesz mi co dostałam z chemii jak pan poda?" - ciekawe,ciekawe:)
24) Lubisz ostre przyprawy?
-Nie znoszę..
25) Kiedy ostatni raz wzięłaś przysznic?
-Nie pamiętam, z reguły się kąpie.
26) Czy jesteś bogata?
-Daleko mi do bycia bogatą..
27) Jaka jest u Ciebie pogoda?
-Jest dosyć ciepło.
28) O której godzinie budzisz się rano?
-W tygodniu 6:40 w weekendy 10-13 :)
29) Jaki film ostatnio widziałaś?
-Tomek Sawyer.
30) Jaki masz dzwonek w tel?
-Atb - Ecstasy.
31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
-Tak, tylko w Czechach.
32) Ile masz rodzeństwa?
-Jestem jedynaczką.
33) Komputer stacjonarny czy laptop?
-Laptop.
34) Co planujesz dziś robić?
-Już wieczór więc wiele nie zrobię..
35) Kiedy ostatni raz płakałeś?
-Niedawno..
36) Jakie jest twoje ulubione radio?
-Eska.
37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba?
- Kebab.
38) Jaki jest Twój kolor oczu?
-Ciemny brąz.
39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?
-Oglądałam filmy na youtube.
40) Czy masz zwierzęta?
 -Mam, 3 kotki.

Przebrnęłam dosyć szybko, buziaki:*

A tu mała zapowiedź tego co za niedługo się pojawi.

1 komentarz :

DZIĘKUJĘ ślicznie za każdy komentarz, wiele to dla mnie znaczy :*