22.09.2013

20. Nowosci : Ubrania, kosmetyki, dom.

Witajcie ;)

Pewnie uznacie mnie za osobę chorą psychicznie ale znów przychodzę do was z zakupami. Troszkę rzeczy kupiłam wczoraj we Wrocławiu a reszta to zakupy z Allegro. Mam już chyba wszystko co chciałam na jesień, muszę jedynie kupić zwykłe basicowe bluzki, najlepiej z długimi rękawami (pod swetry). Ale to już kwestia parunastu złotych. Jeżeli chodzi o wczorajszy dzień spędzony we Wrocławiu, który nie był specjalnie zaplanowany i wyszedł bardzo spontanicznie to było przecudownie. Razem z moim chłopakiem wpadliśmy do Wrocławia około 10:30, przez 2 godziny jeździliśmy po Wrocławiu w poszukiwaniu pewnych osób, wesoło było nie powiem. Później wskoczyliśmy szybko do TK Maxxa w poszukiwaniu wosków YC ale niestety nic nie było. Szybko poszliśmy coś zjeść do Arkad i ruszyliśmy w stronę IKEI przy okazji odwiedzając Superpharm. Około 16 wróciliśmy do centrum na skromne zakupy w Arkadach gdzie kupiłam tylko jedną bluzkę. A około godziny 18 wyjechaliśmy z Wrocławia. Bardzo miły, luźny dzień. Dziś się obijam, szukam weny aby posprzątać i nastawiam się na jutrzejsze praktyki.

I troszkę zakupów.

IKEA
Tak tanich rzeczy dawno nie upolowałam. Komplet pościeli za 20 zł i te słodkie kocyki zaledwie po 5 i 10 zł. Następnym razem kupię ich więcej bo z pewnością przydadzą się nawet jako posłanie dla moich kotków.

Trójpak kolorowych, zamykanych pudełek. Żal było nie wziąć szczególnie, że jedno pudełko wychodzi po 3 zł z groszami. Pomogą mi w porządkach, choć jeszcze nie wiem do czego je wykorzystam.

A tutaj jak mniemam nowość. Ostatni raz w IKEI byłam dwa lata temu i wtedy z pewnością tych świeczuszek nie było. Jest to bardzo mała, poręczna wersja, która pachnie kremem NIVEA i nutą nieznanych mi kwiatów.

SUPER-PHARM
Nie planowałam kupować nic kosmetycznego, weszłam tam bardzo spontanicznie i zobaczyłam przecenę na LRP. Po prostu musiałam kupić ten żel, szczególnie, że był na mojej wish-liście. Wczoraj użyłam go pierwszy raz więc niestety nic na temat jego działania nie powiem, przyznam tylko, że ma cytrusowy zapach, nic specjalnego. Może za miesiąc pokuszę się o jakąś recenzję tego produktu. Ujrzałam także maseczkę, których w moim mieście nie widziałam więc postanowiłam wypróbować - dziś testujemy ! ;)

ALLEGRO, H&M
Brązowy i różowy sweterek oraz jasny komin kupiłam na Allegro, gdzie za całość (już z przesyłką) zapłaciłam około 120 zł. Wczoraj nosiłam już różowy, ażurowy sweterek i nie jestem do niego przekonana bo wcale się nie zaciąga a wyłażą z niego dziwne, poszarpane nitki przy czym jest bardzo delikatny. 
W H&M natknęłam się na zwykłą bluzkę z długim rękawem, która rzekomo wykonana jest z wysokiej jakości bawełny. Jej cena regularna to 40 zł, jednak ja z bonem -25 % zapłaciłam za nią 30. Bardzo ładnie leży na ciele i podkreśla kształty.

Mam do pokazania wam jeszcze buty ze strony czasnabuty.pl i kurtkę z Allegro, pojawią się na blogu już niebawem.


To wszystko. Piszcie czy coś wam się podoba ;)
Całuję i wysyłam gorące pozdrowienia ;*

9 komentarzy :

  1. Podobne kocyki są w Pepco. Swój kupiłam za 15,00 zł. :) Bardzo fajny wzorek ma brązowy sweterek, podzielisz się linkiem aukcji? Chciałabym zobaczyć jak prezentuje się w całości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oto link : http://allegro.pl/piekne-warkocze-sliczny-sweter-z-polyskliwa-nitka-i3518136441.html . Tylko na zdjęciach wygląda on na całkiem gruby sweterek ale nie daj się zwieść bo jest cienki i bez topu pod spodem się nie obejdzie. ;)

      Usuń
  2. mam takie 2 polarowe kocyki z ikei tylko błękitne :) superowe zakupy

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawił mnie zapach świeczki. Musi być świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie super <3 A zapach jest bardzo wyczuwalny pomimo tego, że nawet jej nie paliłam.

      Usuń
  4. Świetne nowości :) Muszę się rozglądnąć w Ikei za tymi kocykami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać takie posty zakupowe :) Przydałyby mi się takie sweterki na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :o
    kurdę, a ja jakiś czas temu byłam w ikei i szukałam właśnie takich pudełek i oczywiście na moje szczęście nie było :c mam pecha.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ślicznie za każdy komentarz, wiele to dla mnie znaczy :*