6.10.2013

24. Nie kosmetycznie

Witam ;)

Przepraszam, przepraszam, przepraszam za brak notek obiecuję, że teraz będzie ich tylko więcej.
Wzięło mnie dziś troszkę na przemyślenia i postanowiłam podzielić się z wami tym o czuję, do czego ostatnio doszłam i jakie mam plany do zrealizowania.

Jutro do szkoły i rozpoczynamy nowy rok. Ja? Trochę niezorganizowana, nieogarnięta, nieprzygotowana i podchodząca do całej tej szopki z wielką niechęcią. Nie mam na nic ochoty, chciałabym tylko spędzać czas z moim M i się cieszyć każdą chwilą z nim. Dodam, że przez te 3 miesięczne wakacje jak miałam, i tak mam milion kompleksów, nie stałam się pewniejsza siebie i stoję w miejscu, a tyle miało się zmienić. Początek roku szkolnego to dla mnie zawsze taka pora kiedy przychodzi czas na ocenę samej siebie, czy podczas wakacji coś ruszyło do przodu, czy nie, akurat po raz kolejny wypadłam bardzo źle. Pora poukładać sobie w głowie, zaczynając od związku, który wymaga zmiany na lepsze. Poukładać sobie w szkole, a raczej pracować tak aby nie mieć czego układać, nie przejmować się wszystkimi osobami, które nie mają własnego życia i wtrącają się w moje. Nie chcę świąt, boję się ich odkąd poprzednie spędziłam sama w swoim pokoju. A poza tym to chciałabym dostrzegać moje małe szczęścia w każdym dniu, tak niewiele potrzeba żeby dzień stał się lepszy. Pora robić coś w kierunku pozytywnego myślenia, samoakceptacji i pracy nad sobą. Akurat jesień to taka pora kiedy milion razy czuję się tak jakbym miała depresję. Dodatkowo melancholia, rutyna, pogoda.. Trzeba dać radę !
W tym wieku mieć taki bałagan w głowie to nie do pomyślenia, fajnie byłoby być w końcu zadowolonym z siebie, ze swojego życia, być szczęśliwym w końcu.
I wiecie co, skromne osoby są zajebiste!

Na osłodę moje dwa brzydale ;*

4 komentarze :

  1. Kochana każdy ma kompleksy, tylko jedni o nich myślą, a drudzy starają się nie myśleć. Zazwyczaj jest tak, że jeśli nie powiesz komuś wprost że masz takie i takie kompleksy to on sam nawet tego nie zauważy :)

    Staraj się myśleć pozytywnie, dobre myśli przyciągają dobre rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie słodkie kotki <3

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O, nie tylko ja mam jesienną chandrę...trwającą rok :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ślicznie za każdy komentarz, wiele to dla mnie znaczy :*