24.04.2013

01. Powrót


Wracam do was po raz kolejny i zapewne ostatni. Wraz z wiosną przyszła nowa motywacja, wielka chęć zmiany i bycia zorganizowaną. Uważam, że powrót do blogowania mi w tym pomoże, mam nadzieję, że w tym czasie nauczę się dużo od was i może wy wyniesiecie coś ode mnie. Tyle tytułem wstępu :)

Nowości tygodnia;
1. Szampon Pantene ProV Intensywna Regeneracja - drugie opakowanie, uważam, że ten szampon ma najlepszy zapach ze wszystkich jakie miałam przyjemność testować.
Żel do mycia twarzy nawilżająco-odświeżający Lirene - do jego kupna skłonił mnie przecudowny, delikatny zapach. Żel ten ładnie oczyszcza i pozostawia skórę gładką i nawilżoną.
2. Zakupy allegro, całość 50 zł - biała bokserka, top z kołnierzykiem, chabrowa sukienka z suwakiem do połowy.
3. Swatch szminki poniżej.
4. Serum na końcówki Avon - kolejne opakowanie, a zapach przecudowny.
Szminka avon kolor carnation - klasyczny mat dodatkowo kolor troszkę nienaturalny więc łatwo z nią przesadzić.


Swoją drogą zauważyłam jak sprzedawcy z allegro nieźle potrafią wyrolować. Bluzeczka ze zdjęcia (z kołnierzem) miała mieć rozmiar uniwersalny S-L, a co za tym idzie powinna być rozciągliwa. Ja noszę S i z bólem muszę przyznać, że to ja ledwo się w nią mieszczę, mój z reguły szczupły brzuch wygląda jakby był w ciąży. A gdzie tu wejdą panie noszące L? Dodatkowo sprzedawca pokusił się o brak podania wymiarów i zapewnienia jaka to ta bluzeczka nie jest rozciągliwa, bubel. (Kupujących mu nie brakowało)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ ślicznie za każdy komentarz, wiele to dla mnie znaczy :*