24.04.2013

02. TAG: O Mnie

Robię wszystko aby tylko dziś się nie uczyć, teraz padło na kolejnego już dziś posta. A co, trzeba rozruszać tego bloga ! :) Zapraszam do czytania jeżeli jesteście ciekawe kim jestem.


1. Jak masz na imię?
 - Natalia
2. Kiedy masz urodziny?
 - 28 lipca
3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
 - Jeszcze nie studiuję. Chodzę do technikum hotelarskiego. Wymarzona praca? Sprzedawca biżuterii - ambitnie, nie ma co. A także piosenkarka i tancerka.
4. Czy masz chłopaka?
 - Tak, od 1,5 roku.
5. Jakiej muzyki słuchasz?
- Nie ograniczam się do jednego gatunku. Uwielbiam muzykę elektroniczną czy trance. Swojego czasu słuchałam dużo metalu i do tej pory jestem zakochana w jednym zespole. Nieraz posłucham rapu, ale ogólnie preferuję muzykę do tańca.
6. Czy pracujesz?
 - Nie. Miałam epizody gdzie pracowałam w wakacje i teraz też czegoś szukam.
7. Czego szukasz w drugiej osobie?
 - Zarówno w chłopaku jak i przyjacielu koniecznie szczerości, wierności, poczucia humoru.
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
- Do chłopaka, mamy.
9. Ulubione jedzenie?
- Oj, ja jem prawie wszystko, a szczególnie uwielbiam gyrosa, zupę pieczarkową, kalafior/brokuły, wszystkie sałatki itp:)
10. Ulubiona część garderoby?
 - Nie ma takiej.
11. Czy masz zwierzątka?
 - Tak, 3 koty.
12. Ulubione miejsce?
 -Mój pokój i ogólnie dom. Najlepiej czuję się nad morzem.
13. Czy masz drugie imię?
 - Tak, Joanna.
14. Ulubiony przedmiot w szkole?
 - Informatyka/WF/Angielski
15. Ulubiony napój?
 - Ice tea, soki typu Kubuś.
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
 - Kato - Turn the lights off.
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
 - Amelia/Julia/Emilia/Zuzanna a dla chłopca Krystian.
18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
 - W zimie czasami pojeżdzę na desce, a tak to uwielbiam ćwiczyć coś u siebie na dywanie ;p
19. Ulubiona książka?
 - Nie będę oryginalna ale cała trylogia Greya..
20. Ulubiony kolor?
 - Fioletowy.
21. Ulubione zwierzątko?
 - Kot, pies, chomik.
22. Ulubione perfumy?
 - DKNY - Be Delicious.
23. Ulubione święto?
 - Boże Narodzenie, Urodziny.
24. Czy skończyłaś liceum?
 - Nie, jestem w technikum.
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
 -  10 razy w Czechach.
26. Czy mówisz w innych językach?
 -Tak, po angielsku.
27. Czy masz rodzeństwo?
 - Nie.
28. Ulubiony sklep?
 - H&M, New Yorker.
29. Ulubiona restauracja?
 - Nie mam..
30. Czy lubisz szkołę?
 - Pół na pół ;(
31. Ulubiony youtuber?
 - Oj wiele, parę z ulubionych ; MsDoncellita, soulmatex22, zmianoholiczka, dizelka13, stylizacje2, boogiesilver i wiele innych.
32. Ulubiony film?
 - Armageddon.
33. Ulubiony program w telewizji?
 - Ciężko powiedzieć:(
34. PC czy Mac?
 - PC, nie miałam okazji używać Maca.
35. Jaki masz telefon?
 - Sony Ericsson XPERIA mini pro
36. Ile masz wzrostu?
 - 168 cm.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ ślicznie za każdy komentarz, wiele to dla mnie znaczy :*