29.04.2013

04. Nowości

Hej :* W sobotę wybrałam się do Wrocławia na spontaniczne zakupy, niestety właściwie prawie nic nie wpadło mi w oko (dziwne). Żadne ubrania mnie nie zachwyciły i skusiłam się na zwykłą basicową bluzkę, którą pokażę wam przy okazji. Zaopatrzona w parę malutkich rzeczy wróciłam do domu i postanowiłam, że pieniążki, których nie wydałam zainwestuję w allegro bo ostatnio jest tam pełno perełek.
Malutka sklejka z tego co udało mi się przywieźć.

pudełko empik 5 zł - jeżeli uwielbiacie kolorowe pudełeczka to lećcie do empiku, jest pełno ciekawych wzorów i wszystko dostępne w różnych wymiarach. Dodatkowo ostatnio widziałam promocję, że drugie tańsze pudełko możemy kupić za połowę ceny  :)
świeczka ikea 5 zł - zapach róża-konwalia, jednym słowem coś cudownego, i żałuję, że nie kupiłam więcej.
wałki do odzieży ikea 6 zł - mając 3 koty w domu takie wałki to konieczność, te w ikei są tanie i starczają na bardzo długo.
japonki cropp 10 zł - za taką cenę nie znalazłabym nawet najbrzydszych japonek na rynku, bo ceny zaczynają się od 20 zł. Nie dość, że tanie to jeszcze całkiem ładne - jestem w nich zakochana. Na plażę sprawdzą się idealnie :) Ich cena początkowa to 39,90 .


To wszystko :) 
Na dniach pojawi się notka z denkami. Planuję jeszcze opublikować moje kosmetyki typu balsamy, pomadki a także kolekcje biżuterii. Buziaki :*

1 komentarz :

DZIĘKUJĘ ślicznie za każdy komentarz, wiele to dla mnie znaczy :*