1.09.2013

10. Recenzja kremu NIVEA Soft

Witajcie ;)
Dzisiaj mam dla was recenzję mojego kochanego kremu NIVEA Soft. Jest aktualnie na wykończeniu więc stwierdziłam, że to idealny moment na napisanie recenzji. Jeżeli po przeczytaniu notki będziecie miały jakieś pytania dotyczące tego produktu - piszcie ;)

Dostępność/cena : Z tego co widzę ten krem dostępny jest prawie wszędzie. Ja upolowałam swój w Realu i na pewno dostępny jest w Biedronce.  Ceny niestety nie pamiętam, ale wzorując się na wizażu ( 10zł / 75ml ; 18zł / 200ml ) stwierdzam, że do super tanich nie zależy – wart jest swojej ceny jednak mógłby być tańszy. Produkt ten dostępny jest w wersjach od 50 do 300 ml za co wielki plus. 8/10

Działanie : Producent twierdzi, że jest to krem przeznaczony do twarzy, ciała i dłoni. Ja nie odważyłabym się zastosować go na twarz bo ma w składzie parafinę i służył mi jako typowy balsam. W tej roli sprawdził się genialnie! Szybko się wchłaniał, pozostawiał skórę gładką, nawilżoną i ślicznie pachnącą. Nawilżenie utrzymywało się długo i nie było potrzeby aby powtarzać jego aplikację. 10/10

Zapach:  Bardzo delikatny, orzeźwiający, kremowy. Określiłabym go, że pachnie ‘czystością’ lub po prostu kremem Nivea. Według mnie idealny na lato, po opalaniu, ponieważ przyjemnie chłodzi. Zapach bardzo uniwersalny i uważam, że spodoba się każdemu. Na ciele utrzymuje się stosunkowo długo. 10/10

Konsystencja : Bardzo kremowa, tłusta a za razem lekka. Szybko się rozprowadza i błyskawicznie się wchłania. Nigdy nie miałam z nią żadnych problemów. 10/10

Skład pozostawiam do waszej oceny, ponieważ ja kompletnie się na tym nie znam.

Ocena ogólna: 38/40


Z pewnością kupię ponownie, jest to jeden z lepszych kremów do ciała jakie miałam. W jednym produkcie mamy i świetne nawilżenie i super zapach. Miałam wersję 300 ml i jest to dla mnie za dużo więc następnym razem sięgnę po mniejsze opakowanie.


Buziaki <3


7 komentarzy :

DZIĘKUJĘ ślicznie za każdy komentarz, wiele to dla mnie znaczy :*