3.09.2013

11. Szkolne nabytki cz. II

Witam ;)
Rozpoczęcie i pierwszy dzień szkoły już za nami. Tak jakoś wyszło, że jestem już w 3 klasie technikum i przeraża mnie jedna rzecz - zakres materiału z matematyki. Będzie ciężko, nie od dziś mam z nią problem więc trzeba będzie ostro się przyłożyć. Tak poza tym to mam malutki problem, gdyż ostatnie dni są bardzo pochmurne i ciężko wykonać mi dobre zdjęcia na bloga, dziś udało mi się cudem. Mam troszkę pomysłów na notki a gdy nie będzie ich na bieżąco wiedzcie, że to wina oświetlenia i braku zdjęć :) Tak chciałabym dodać jakieś outfity ale to jest już nie możliwe, brak fotografa a rano, przed wyjściem w moim domu panuje jedna wielka ciemność.

Przechodząc do sedna, dzisiaj druga, obiecana część szkolnych nabytków. Skromnie, ale to mi z pewnością wystarczy.

Zeszyty bardzo w moim stylu, które udało mi się upolować w Realu.
od 1 do 3 zł

Podkreślacze (4,5 zł) i cienkopisy (3 zł) kupione w Biedronce. Bardzo jestem ucieszona, że je kupiłam - u mnie każda strona, każdego zeszytu musi być kolorowa. Wiem, może troszkę dziwne jak na 18-latkę. Nie rozumiem tylko po co komu funkcja ścierania podkreślaczy, ja nigdy nie miałam takiej potrzeby ale cóż.
Nieco większy highlighter kupiłam w Realu za 1,5 zł, tak jak zestaw długopisów (3 zł) którymi pisze się genialnie, przy okazji na pewno kupię jeszcze jedno opakowanie.

Kolejne naklejki z Biedronki! Mówiłam, że po nie wrócę i wróciłam. Są takie słodkie, jednak nie wiem jakie znajdę dla nich zastosowanie. Jak macie jakieś pomysły koniecznie napiszcie. Za 3 zestawy zapłaciłam 6 zł.

Tutaj gadżety które będą miały za zadanie pomóc mi nie co w organizacji. Koszyczek kupiony za 2 zł w Realu, przyda się na długopisy itp. Malutki notatnik z Pepco (2zł) będzie mi służył do zapisywania zakupów (aby nie zapomnieć wam pokazać), rzeczy które planuję kupić itp ;)




Jeżeli macie jakieś pomysły na notki piszcie ;)
Buziaki ;*

2 komentarze :

DZIĘKUJĘ ślicznie za każdy komentarz, wiele to dla mnie znaczy :*