8.09.2013

12. Revlon Colorstay Oily Skin


Witajcie ;)
Dziś przychodzę do was z recenzją kosmetyku bez którego mój codzienny makijaż by nie istniał. Dajcie znać w komentarzach czy miałyście kiedyś z nim styczność i co o nim myślicie. A może istnieje jego lepszy odpowiednik? Buziaki ;*


Dostępność/cena : Niekiedy można dostać go w osiedlowych drogeriach w okazyjnej cenie. Dostępny jest on także w Douglasie jednak tutaj cena jest kosmiczna i sięga nawet 70 złotych. Ja osobiście zawsze kupuję go na allegro, gdzie ceny wahają się od 25 do 35 zł + przesyłka. Uważam, że koszt jest adekwatny do działania tego podkładu, choć z pewnością żadna z nas nie obraziła by się jakby był on tańszy ;) 9/10

Działanie : Używam tego produktu ponad roku więc co nie co mogę o nim powiedzieć. Po pierwsze, nie zapchał mnie choć wiele osób miało z tym problem. Podkład ten jest dosyć gęsty, gdy nałożymy go za dużo nie ciężko o efekt maski i rozprowadzenie go może sprawić nam kłopot. Po roku użytkowania nie mogę wyczuć ile potrzeba go dla mojej twarzy. Utrzymuje się on bardzo długo, po nałożeniu zastyga i bardzo ciężko jest go ruszyć. W moim przypadku za każdym razem nie znikał przez cały dzień. Dodatkowo jeżeli nie mamy nadmiernego problemu ze świeceniem się skóry spokojnie można odpuścić sobie puder. Niestety u mnie już po 2 godzinach koniecznością było małe przypudrowanie. Produkt ten jest bardzo ciężki, bardzo dobrze kryje i na naszej twarzy niestety tak czy siak będzie go widać. Polecam osobom które mają mocny, widoczny trądzik. Jednak jeżeli macie cerę mało wymagającą gdzie od czasu do czasu wyskoczą wam 2 pryszcze radziłabym wybrać coś lżejszego. 9,5/10


Zapach: Oj, tutaj sama nie wiem co mam o nim myśleć. Pachnie jak jakaś farba, bardzo chemicznie chociaż z czasem można się przyzwyczaić i już mi ten zapach nie przeszkadza. Gdyby ten podkład pachniał tak jak Lirene City Matt byłby idealny ;) 6/10

Konsystencja: Opakowanie zdecydowanie nie ułatwia nam wydobycia tego dosyć gęstego podkładu. Brak pompki, konieczność przechylania i walenia w opakowanie.. Często wylatywało mi zbyt dużo produktu i był niemały problem przez co wydajność tego produktu oceniam na średnią. 8/10


Ocena ogólna: 32,5/40
Z pewnością kupię ponownie, jest to jedyny podkład, który tak dobrze kryje, nie zapycha i dobrze współgra z moją cerą. Pomimo braku pompki i strasznego zapachu jest to mój ulubiony podkład :)



3 komentarze :

  1. Kurcze jak to jest.. wszyscy chwalą, a mi okrutnie on nie pasuje! :( kupiłam sobie dwa bo chciałam wypróbować znaleźć sobie odcień i lipa.. moja cera go nie znosi :( a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie brak pompki strasznie utrudnił by zycie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten podkład i byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ślicznie za każdy komentarz, wiele to dla mnie znaczy :*