16.09.2013

17. Lirene zel + oliwka pod prysznic


Witajcie ;)
Dziś recenzja mojego letniego ulubieńca - żelu pod prysznic Lirene z dodatkiem oliwki z ryżu. Opinie na jego temat są bardzo podzielone, mi bardzo odpowiadał i z pewnością znajdzie się na mojej wakacyjnej liście must have '14.


Dostępność/cena :  Żel ten dostaniemy praktycznie na każdym kroku ; Rossmann, Natura, Real. Zatem znalezienie go nie sprawi nam kłopotu. Jeżeli chodzi o cenę to jest stosunkowo niska, za około 8 zł mamy 250 ml produktu. (Od 13 do 26.09 wszystkie żele z Lirene znajdziecie w Rossmannie po promocyjnej cenie 5,59 zł) 10/10

Działanie : Na Internecie większość osób pisze o tym jaki beznadziejny jest ten produkt, ma rzekomo bardzo wysuszać i napinać skórę, nie dawać odświeżenia i dusić swym chemicznym zapachem. Wbrew opiniom innych osób dla mnie ten żel jest bardzo dobry, nigdy nie wysuszył mi skóry i co najważniejsze – mył. Mogę pokusić się o stwierdzenie, że nawet całkiem dobrze nawilżał moją skórę. 10/10


Zapach : Dla mnie bardzo przyjemny, słodki i kwiatowy – jeden z moich ulubionych. Podczas kąpieli bardzo wyczuwalny i przyjemnie relaksujący. Dla mnie idealny na lato. Jestem na TAK ;) 10/10

Konsystencja : Jakby kisielowata, troszkę bardziej gęsta od innych, tradycyjnych żeli. Nie przeszkadzała ona w użytkowaniu, choć przez to produkt nie należał do najbardziej wydajnych jednak starczył mi na stosunkowo długo. 9/10


 Ocena ogólna : 39/40
Na pewno latem bądź wiosną do niego wrócę a do tego czasu postaram się wypróbować inne wersje zapachowe. Cena i pojemność jak dla mnie wypadają bardzo zachęcająco.


Miałyście? Jeżeli testowałyście inne wersje zapachowe koniecznie dajcie znać które warto wypróbować.
Buziaki;*


7 komentarzy :

  1. Nie używałam i raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja kupiłam dziś kolejny, tym razem o zapachu irysa, cudo :D

      Usuń
  2. Nie używałam jeszcze ich żeli..

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś tę wersję. Była świetna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam wiele kosmetyków z firmy lirene i polecam ! tego konkretnego nie używałam ale myśle że na przyszłość sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ślicznie za każdy komentarz, wiele to dla mnie znaczy :*