10.09.2013

14. Informacje + sprzedam


Witajcie ;*

Dzisiaj notka bardzo na luzie, troszkę sobie do was popiszę. Jeżeli chodzi o plany co do bloga to z pewnością pojawią się posty odnośnie mojej pielęgnacji twarzy, kosmetyków do codziennego makijażu, skromnej kolekcja zapachów i jak zwykle znajdziecie u mnie wiele recenzji. Chciałabym robić też outfity ale bardzo trudno jest mi zrobić zdjęcia sylwetki. Raz na jakiś czas mogłabym też dodawać jakieś proste i szybkie przepisy, np. na smaczne i zdrowe kanapki, mniam ;) Jeżeli macie jeszcze jakieś pomysły – piszcie, jestem otwarta na propozycje.

Poza tym to jestem BARDZO SZCZĘŚLIWA, ponieważ dziś złożyłam zamówienie na moje pierwsze tarty z Yankee Candle. Kupiłam ich chyba z 14 + kominek i nawet nie wiecie jak się cieszę, czuję się jak małe dziecko które dostało pierwszą zabawkę. Mam nadzieję, że w środę bądź czwartek będę mogła się już nimi pochwalić, przy okazji zrecenzuję wam działanie sklepu, stan otrzymanej paczki itp. Nie mogę się doczekać dziewczyny ;)

Dodatkowo wygrzebałam ze swojej szafy dwie rzeczy praktycznie w idealnym stanie. Nie noszę ich i tylko kurzą się w szafie a może komuś wpadłyby w oko. Ceny podane niżej są do negocjacji. Jeżeli któraś z was byłaby zainteresowana proszę pisać na email – grubnat@op.pl. Na życzenie mogę wystawić je na allegro. Posiadam konto na vinted.pl i moje ciuchy.pl ;)

1.       Spódniczka w lini A, rozciągliwa 
Rozmiar uniwersalny 
Długość 36 cm
Ubrana 2 razy
 Cena już z przesyłką 16 zł.


2.       Gruby sweter
rozmiar S/M
kaptur, dwie kieszonki , w środku polar
ogólnie bardzo ciepły i gruby
ubrany z 2 razy w domu
kupiony za 100 zł
 Cena już z przesyłką 50 zł.

2 komentarze :

  1. Na jakiej stronie zamawiałaś Yankee Candle? Jeśli możesz to odpisz u mnie, bo ostatnio jestem mega zakręcona i żebym nie zapomniała sprawdzić tutaj odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jest ta spódniczka ;) mam dwie podobne ;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ślicznie za każdy komentarz, wiele to dla mnie znaczy :*